fredag 19 juli 2019

Så dålig lyftning, ok styrka

Pass 1

Power Walk till Hötorget 45min

Det får faktiskt räknas som ett pass 1 då jag var 20min efter schemat så det gick ifrån en mysig promenad till precis under joggtempo

2timmar senare

Forfarande trött i benen

Pass 2

A..Clean and jerk

ett gäng singlar på 100kg, klarade inte att jerka 105kg, klarade inte heller att vända 110kg.

Otacksam sport detta, dropp på 10-20% inte ovanligt  bara  man gör lite annat, kanske ska börja med styrkelyft istället :) (obs skämt, suger både på mark och bänk och just nu i böj också)

B.Clean deadlift cluster 1.1.1

4 set 130kg, kände mig stark, bra vinklar ok fart

C.4x

enbens

lårcurl 15kg
abduktor
adduktor

ca 15-20 reps på allt

Pass 3

Viktade pullups med människa

3 singlar med Anna (min lättaste lyftare) på plats med skor och allt vägde hon 54kg

försökte sedan med min fru Jenny ( ca 64kg ) men blev lite för tungt

B.4x

30/30 sidoplanka
30 sekunder hollow


Inga kommentarer: