torsdag 31 juli 2008

Hemma igen!

Måndagens träning blev:

Pistols/HSPU
4/20
8/16
12/12
16/8
20/4

Första gången jag ger mig på pistols med rakt ben. Ned med sätet till hälen och upp igen. Lite fusk då jag stod i ett pyttelitet nedåtlut, underlättade för fotledsrörligheten. Ska ta de mordetnligt på rakt underlag snart.
HSPU inga problem.
Grymt sliten i ben idag, Onsdag, i både säte och ben. Båd från pistolerna samt löpningen i söndags. Tuff träning samt jag har knappt fyllt på med glykogendepåerna, då ajg har lite semesterhull som ska bort.
Det var nog därför "Helen" gick så risigt idag.
Löpningen kändes bra, svingarna var tunga i vanlig ordning fast tekniken satt bättre. KB dinglade bak sådär fint mellan benen som när MArtin körde senast. Brutna alla rounds, 1 gång de 2 första, 2 ggr den sista.
Pullupsen kändes ordentligt i armarna, borde väl inte 12 pullups göra tycker man. Obrutan de 2 första rundorna, sista rundan brutet 7/5.
Tid: 12:00 min blankt, sämre än senast. Första gågnen jag inte har en bättre tid på en wod. Känns som en lång väg till sub 10 min påhelen...

Inga kommentarer: