fredag 21 november 2008

Fiaskopass med ett PR!

OHS
1x70kg
1x80kg
1x85kg PR
0x90kg Klarade av ned till botten där jag tappade den.
0x90kg Likadant igen
0x87,5kg kom ned till parallellt, men inte höftled under knäled. Hade nog fixat det om jag inte hade missat 2 på 90 kg.

Fick lite hybris igen och tänkte avslutamed 15x60kg, fast det blev bara 9x60kg. Har en bit kvar till 15xbw...

Efter OHS ballade passet ur.

Pushjerk
Blev typ 3x3 på 60 kg, ingen bra teknik alls. Landade på framfötterna och efterpress på alla. Måste ha varit OHS:en som tog kål på mig.

Avslutade med att stressa igenom 3x3 hangpowersnatch på 40 kg, gick bra mycket bättre än pushjerksen.

Förövrigt kan jag ju säga att jag har en gräslig träningsvärk efter deadlift/pushups cirkeln i hamstrings och ländrygg. Har gått runt lite lustigt idag.

Inga kommentarer: