fredag 30 maj 2008

CFT

Blev inte glad över att se CFT stå på dagens wod. Senaste 2 dagarna har jag känt mig lite orklös, jävla löpklasser som jag håller i, kanske ska börja cykla bredvid nästa gång :)
Efter en miss på 132,5 kg i backsquat så plockade jag hem en på 130 lite osäker på om djupet var godkänt, men jag tror det. Ingen ökning i backsquat, däremot var det nästan min 2XBW(68,5kg)
Shoulderpress testade jag mer än BW 70 kg, 15 cm kom den upp sen ville den itne längre. Likadant på 67,5 som jag faktiskt har tagit förut, till slut fick jag upp en på 65 kg.
Marklyften lite roligare drog upp 137,5 kg första försöket, alltså BWx2, nöjd. Jävligt ful teknik måste jag säga men men...
Sen hängde jag lite i ringar o körde lite muscle ups, ska öva lite mer teknik där, sår över hela handlederna nu, ska kanske börja tejpa dem i fortsättningen...
Förresten, mätte med accumeasure igen häromdagen, 5,35%BF visade den, börjar bli lätt!

Inga kommentarer: