lördag 13 mars 2010

Lionshead igen och HeavyFran@Dave's!

Torsdagen 4/3

Morgonbestigning av Lionshead. Testade att göra det med lite tempo. Svettigt trots att solen knappt hade gått upp och sög ordentligt i benen,31 min senare så var jag i mål och det var helt klart värt det!




Fredagen 5/3

Träning hos Dave's!

HeavyFran

15-12-9 reps på tid av:

60kg thrusters
20 kg viktade pullups

Tid:11.22min PR

Lite missnöjd då jag hade sub 10 min som mål. Pullupsen tog musten ur mig helt och hållet! Bröt dem varje set i 3 delar. Thrusters inte så farliga faktiskt, bröt dem endast med 2 delar i varje set.

vila 5 min

3x
Frontsquat 60kgx8
vila 1,5min
Breda pronerade strikta PUx8(jag var trött efter de viktade)
vila 1,5min

1 kommentar:

Joel Krigström sa...

Massa frontsquats efter Heavy Fran, you´re crazy, man! Bra jobbat