söndag 7 mars 2010

Mer bilder Table Mountain och måndagens träning






Måndagen 1/3

Lugn träning var planerad dels för klättringen på söndagen slet något otroligt dels för att vi hade tänkt att vara hyffsat fräscha i kroppen i utmaningen mot ägarna till Cape CF på tisdagen.

2 position powersnatch(hip,over knee)

2 ryck på 43kg i minuten i 10 min

Slötränade lite lätta frontböj och raka marklyft efter det, supersettade det med att kolla lite oengagerat på chris när han slog på en säck.

Tog mig lite i kragen mot slutet av passet då chris körde 1 abata med situps, så då körde jag en halv

14-14-12-12

4 kommentarer:

Joel Krigström sa...

Tjena David. Du verkar ha det riktigt gött där nere! Jag kommer till Sthlm 28-30 mars för att umgås och träna massor. Hoppas på att få sova skavsfötter med dina hundar någon natt då:)

Martin Altemark sa...

Yo david, la ut pengar för tröjan från OPT åt dig. Du kan väl droppa mig ett mail sen.

Jonna sa...

Var är du? Ring!

David Englund sa...

Joel:Vi har haft det underbart därnere!
Klart du får sova skavfötters med svinen hur många nätter du vill. Mi casa su casa

Martin:Yo, mailar dig.

Jonna:Har smsat dig :)