fredag 17 februari 2012

Engine failure...

Sov riktigt länge inatt, ca 10 timmar. Frisk men halsen gör fortfarande ont. Blir nog total vila hela helgen om den inte ger med sig.
Bortsett från det är sätet fortfarande paj och armarna går fortfarande inte att sträcka ovanför huvudet.

Wu
Mini-FS 1:31min, testade ett annat rep än vad jag är van vid lyckades riva 3 ggr. Rörlighet, sätesaktivering, OHS,Snatch 20kg.

Träning

A.Snatch

40kgx3 50kgx3 60kgx3 70kgx3x3

Bra tekniksession, inte lätt att rycka med DOMS i armar och säte.

B.Clean Pull

90kgx3 100kgx3 110kgx3 115kgx3

Bra extension i toppen. Kan ju inte vända för tillfället så CP och FS får ersätta så länge. Det jobbiga med cleanpull är att när man drar vikten från marken så tänker man inte att man ska vända, svårt att få in det.

C.Inom 12min:

10 varv Cindy

sen

AMRAP

Powersnatch 35kg



Resultat:10 varv cindy 6:00min(PR) och 40 PS

Fokus var att få en snabb 10 varv cindy tid, började bra med 5 varv under 2:30min. Sen började armhävningar och flås ta emot. Flåset är ju itne så konstigt, kört det inte alls och på halvfart senaste 2 veckorna. Armhävningarna märker jag direkt att jag tappar i är jag inte har tyngre bänkpressar i programmeringen.

Snatcharna tog jag det lugnt på då jag vill öva T&G teknik, inte så bra på dem. Kändes OK mot slutet.

D.AMRAP toes through rings 3min, varje gång man hoppar ned så ska man göra 10 AS.

42st

Inledde med 15 st, sen blev det inte mer än 8 i stöten. Inte alls uthållig i magen...

Kosten
13.30 Träning
15.00 Brownie,vispgräde,kycklingcurry,ris,apelsin,morot
18.00 Kvarg,bär,nötter,linfrön,1 kiwi,1 morot
20.20 Köttgryta,brocolli

Inga kommentarer: