tisdag 28 februari 2012

Inte igen...

Var fantastiskt glad igår, första gången på flera veckor som sagt som jag var frisk. Vaknade upp idag med slemmig hals och lite allmän sjukdomskänsla :( Bara stirk idag, sen helvila imorrn och hoppas att det är något tillfälligt.

WU
Lite loj rörlighet, HBBS 20-120kg

Träning

A.Highbar backsquat

132,5kgx3(3RM PR)



Doubledip pause HBBS 80kgx3 85kgx3 90kgx3

Skönt att vara starkare i benen, kanske hade mer krut i mig men inte läge att pressa riktigt hårt.
Min doubledipvariant är en fantastisk uppfinning, tror att det är den som har rullat igång benstyrkan igen.

B.Snatch deadlift(med lite pull)

60kgx3 70kgx3 80kgx3 90kgx3

Höll vinklarna bra, check.

C.Hipthrusts 70kgx10 90kgx10 Goodmorning 20kgx12 30kgx12

Bra assistans, finns inte så mycket att säga.

D.Fällknivar

15x3 1min vila

20s 20s 18s

UB alla set, framsteg, kommer nog ta min TTB till nya höjder.

2 kommentarer:

marcusherou sa...

Trevligt med PR!

Tror pause-squatsen helt klart hjälper.

Hata GM bytw men älska Zercher GM!

David Englund sa...

Jepp, jag är faktiskt extra nöjd under förutsättningarna.
De har hjälpt upp min bottenstyrka tror jag kommer ha nytta av det när jag börjar vända igen.
GM är bra, lägg inte på för tungt bara för då viker ryggen :)