måndag 20 februari 2012

Frustrerande!

Vilade hela helgen som planerat. Har dock inte hjälpt, fortfarande ont i halsen. Dessutom verkar den här infektionen ha sabbat den lokala återhämtningen också för jag har fortfarande ganska mycket träningsvärk i bröst och axlar sedan cyndy+powersnatch. Har dessutom varit helt inaktiv i helgen så idag kände jag mig mest off och seg.

WU
Lite hopp, rörlighet, OHS.

Träning

A.OHS

70kgx1 80kgx1x2 90kgx1 95kgx1 100kg miss

Fokus på snabbhet, gick dåligt redan från början, efterpressade jerkarna och hade mig. Missade stabiliseringen på jerken på 100kg och la ned.

B.Snatch

40kgx3 60kgx1x2 70kgx1 75kgx1 80kg miss

Absolut bara en slarvmiss på 80kg, men allt kändes så osynkat och segt så jag la ned

C.AMSAP L-sit

30s

Ja, L-sit är färskvara, ingen fara lite mer rutin bara.

D.AMRAP 3min Toes trough rings, vid varje bryt ska 10 airsquats.

51 st

Passets enda ljuspunkt, 25% förbättring sen i fredags. Jag körde dem striktare i fredags, kippade hårdare idag. Bra, inte så illa ställt.

Inga kommentarer: