tisdag 6 mars 2012

Läskigt omotiverad

Jaha, då har man åkt på en andra släng influensan. Riktigt kul det här faktiskt, varit så gott som mer eller mindre sjuk sedan mitten av januari.
Nåväl legat nedbäddad och knappt rört mig utanför huset sedan förra tisdagen, lyckades dock göra open 12.2 med tillhörande feberrus,kallsvettningar,hostatacker och yrsel, bra där
Inte helt frisk än, trötthet och en envis hosta som hänger kvar dvs inget flås förrän den är borta.

Idag första träningen på en vecka och läskigt omotiverad, gick runt och gäspade mellan seten och hade mig. Ville bara att passet skulle ta slut så jag skulle få min mat. Omotivationen var ju givetvis där pga att jag var ca 10% svagare i allt än för en vecka sedan.

Wu
Rörlighet,DU,BJ,BS 20-130kg

Träning

A1.Backsquat

120kgx3x3

Testade 130kg, men det var så tungt så det var bara att glömma att köra på 135kg. Så det fick bli mys på 120kg istället, första setet med bälte de andra 2 utan. Tungt sista setet.

A2.Viktade strikta muscleups

13,5kgx2x2

La ned efter det då det både var tungt och huden gick sönder.

B.Deadstop doubledip backsquat

80kgx3x3

Körde på 90kg förra veckans så 80kg kändes som ett smart drag. Körde 3 kast bakåt med medicinboll efter varje set.

C. CTB-Pullups 15x2 vila 1min

Obruten bägge seten. Enda roliga delen idag då jag lärde mig ytterligare en sak vid mina CTB. Kom ju fram till att en hårdare kipp behövdes förförra veckan. Idag testade jag att toucha stången mjukare i toppen och det var mycket lättare att komma ned i nästa kipp. Flöt faktiskt på rätt bra.

D.Pullups 25x2 vila 1min

Obrutet här med, men faktiiskt lite småkämpigt set 2.

E.2 varv av:

10 good mornings 40kg
15 fällknivar
10 dips

Sådär, ett helkroppspass. Skulle vara väldigt kul att vara tillbaka på samma nivåer som förra veckan nästa vecka.

Inga kommentarer: