måndag 22 november 2010

Ingen rast, ingen ro

Som senaste veckan har varit, fortfarande fullt upp. Lägenhet som ska fixas, visningar av hus som ska ses sen måste man ju arbeta också! En glad överraskning för mig imrose iaf, när jag fixade en kontrollmätning av lägenheten!

WU
Rörlighetsträning, DU, handståendeövning, marklyft 80kgx5, burgener-wu, ryck 20-55kg

Träning

Ryck

60kgx2x2 65kgx1 70kgx0x4 72,5kgx0x2

Rätt frustrerande, 65kg var så löjligt lätt. Fick hybris och tänkte att 75-80kg ska gå upp idag. PÅ 70kg tog det tvärstopp, inte som vanligt att jag inte fick fart på stången utan jag kunde inte stabilisera den ovanför huvudet. Efter några envisa försök på 70kg så la jag på lite vikt för jag märkte att det var inte höjden på stången som var problemet. Missade där med, positiva där var att jag fick iaf stången till samma position som vid 70kg.
Myvcket träningsvärk i bröstet, så pass att Marcus tom frågade mig om jag hade kört mycket bänkpress på senaste :) Sliten triceps sedan gårdagen tror jag var de faktorerna som spelade in. Vi får se hur det går nästa gång.

Hoppade över hängryck och snatchbalance då jag inte såg någon vits med det efter rycken.

Utfallshopp 8/8x4 vila 1min mellan varje ben

40kg 50kg 55kg 60kg(7/7)

Samlade ihop benen mellan varje hopp. Stor skillnad på tyngd mellan 55kg och 60kg. Tappade balansen på sista hoppet på 60kg på höger så jag gjorde lika många på vänster. Nöp ordentligt i sätet.

Hade planerat in lite bålträning, men det hann jag inte med.

Kosten
12.00 3 ägg, bacon,1 gul tomat, 2 satsumas
15.00 Träning
15.45 Brownie,vispgrädde,2 satsumas,1 äpple,2 morötter
20.30 Texas chili, nachos,ost,gräddfil,1 gul tomat, 1 gul paprika

Inga kommentarer: