lördag 18 december 2010

Lördagsdrag!

Länge sedan jag körde tunga överkroppsdrag så jag hade inte så stora förväntningar. Gick rätt bra ändå!

WU
500m rodd 1:43,7min, rörlighetsträning, boxjumps, handstående, Strikta pullups drag till mage.

Träning

Bar-MU AMRAPx5 vila 2min

4 4 3 3 1

Fick en insikt i kippen här idag, den måste brytas tidigare än vad jag har gjort innan. Körde utan falsegrip idag också.

Viktade PU 90%3x4 vila 2min

25kgx3 30kgx3 35kgx3 40kgx2

Alla med pronerat grepp, bättre än senast.

Yogamans ringserie( 1 L-ish MU, Forwardroll to L-Hang, 3xskin the cat to Tucked frontlever)x3 rest as needed



Gick bättre och bättre för varje rund, film på sista. Jobbigast var deet för magen och att arbete så länge.

L-ropeclims 3 klättringar upp och ned, vila 2min mellan varje.

Gjorde dem långsamt både upp och ned.

Kosten
12.00 3 ägg, 1 apelsin
14.30 Träning
15.30 Brownie,vispgrädde, 1 apelsin, 2 morötter
19.00 Bellos födelsedagsmiddag han har 9 kg lammkött på lager så jag borde bli mätt :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Önskar min L-ish var lika lätt som din...

marcusherou sa...

Greppstark du är då!

Joel Krigström sa...

Jag blir trött i magen bara av att titta, ja igreppet också efter att ha läst marcus kommentar. Imponerande!!

David Englund sa...

Chris:Tack, den ska nötas mer!

Marcus/Joel:Så grepptungt var det inte faktiskt förutom repklättrndet mot slutet kanske.