fredag 25 maj 2012

Regionals Dag 1

Event 1

4 atleter(Jag,Erik,Camilla,Elin)

springa fram till stången
20 parmarklyft 205kg
springa till HSPU-väggen
20 HSPU
Krypa in under väggen och leka trollunge och titta ut under väggen när tjejerna sprang fram till
20 parmarklyft 143kg
de springer fram och kör 20 HSPU
Kryper in under väggen och tittar på när jag och Erik kör 20 HSPU
Jag och Erik kör 20 parmarklyft 205kg
Tjejerna kryper ut och kör 20 HSPU och 20 Parmarklyft och springer i mål.

Resultat:5:44min 2:a plats av 26 lag

Grym start på regionals, lite surt att CF Reykjavik kom in på på 5:40 å andra sidan så kom CF Bath in på 5:49 så de tyckte väl att det var lika surt att vi kom in 5 sekunder före dem :)

Här var jag och Elin klara för dagen, så vi fick stå för solande, peppande av våra teamkamrater i E2 och heja på Numi, Marcus,Ellinor,Louise och många andra.

Event 2

4 atleter(Camilla,Björk,Erik,Rickard)

Ska var och en genomföra:

1000m rodd
25 enbensknäböj(pistoler)
15 Hängfrivändningar 102,5kg/61kg

Resultat:25:04min 16 av 26

Varje person måste avsluta den övning de har påbörjat innan nästa person får påbörja den.
Det här passet gick inte lika bra, men vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta oss av passet då det är det passet som vi inte har testat.
Laget körde på stenhårt och gav allt!
Vi fick iaf ihop 11 HFV innan tiden tog slut och det gav oss några placeringar så det är inte kört än, imorrn är hantelryck, knäböj och pullups i mängder och det gillar väl alla? :)

Kosten
06.30 5 koppar kaffe
10.30 Event 1
10.45 Holistic glutamin,vitargo, 4 ägg, bacon,ananas,melon,apelsin
13.00 Holistic mellanmål, Paleopak
15.00 en stor stark, paleopak
19.00 Holistic kalium,magnesiumzink,Reds pak
19.30 Rödspätta remouladsås,fin röd fransyska, champinjonsås,klyftpotatis,bröd med smör, ungsrostade squash,rödlök,brocolli,sallad med paprika,gurka,tomat,en stor stark

Inga kommentarer: