fredag 5 september 2008

Lyckat pass!

Frontsquat 3x5 85 kg
Svintungt, men det gick!

Pullups 3x5 BW+20kg
Var ganska tungt, men gick bra.

Shoulderpress 3x5 47,5 kg
Som pullups, tungt men gick bra!

Körde Jonnas cirkel

5 rounds

5HSPU
10 Pullups
15 Pushups
20 squats

Tid:9:30min

HSPU och Pushups mycket brutna, vad är det som har hänt med mig? Jag var ju bra på pressar förut!

Sen blev det en tabataintervall rodd låg i tempo mellan 1:45-1:55 min/500m varje intervall, förbättring där med!

Första gången det blev flås efter murph.

1 kommentar:

Jonna sa...

Bra tid! Det glädjer mig att du inte körde på 7 minuter... då är jag inte så kass i alla fall. Jag menar - du väger en skvätt så alla dessa övningar är liksom gjorda för dig! Inte förvånad att du bryter - du har ju typ bara kört tunga dips i pressform sista veckorna... ingen laktat träning i triceps där inte!