måndag 1 september 2008

Vad lätt det är att bli bekväm...

Har vilat hela 3 dagar! Har varit sugen på att träna, fast jag har haft en sån sjuk träningsvärk efter murph. Benen var värst, ida var första dagen jag har kunnat gå normalt igen! Bröstet, latsen samt armar inte långt efter.
Idag hade jag iaf inte mycket känningar kvar, men träningssuget var borta,inte alls motiverad. Jag körde igenom lördagens pass iaf:

Frontsquat 3x5 80 kg
Rejält tungt, får hoppas att det är sviterna efter murph samt lite sömn i helgen.

Pullups 3x5 BW+18,5kg
Gansk tungt, får hoppas att det var av ssamma orsaker som frontsquaten.

Shoulderpress 3x5 45kg
Något som gick lätt iaf.

Sen blev det lie windshieldwipers, K2E med både raka och böjda ben.

Hoppas på ny energi på onsdag!

1 kommentar:

Martin Altemark sa...

David, kan du maila mig på martin.altemark@linewise.se?