fredag 19 september 2008

Överkroppsgenomkörare igen!

Som sagt, börjat ordentligt med CF igen.

ville köra lite styrka, blir nog 5 km löpningen imorrn.

75 pushups
50 SDLHP 42,5kg
50 ringdips
30 pullups 20 kg
25 HSPU

Tid:27.07min PR

Snabbare än senast. Dessutom 2,5 kg mer i SDLHP.
Armhävningarna långsammare tempo än vanligt, Jonna tycker att jag kör dem för snabbt(hon är bara avundsjuk för hon att inte kan hålla samma tempo)
Allt gick bättre förutom HSPU, iof har jag inte kört dem på länge de tog nog så länge som 4-5 min den här gången.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Det är en viss skillnad på snabbt kontrollerat och snabbt för att man släpper hela vägen ner och studsar upp 2-3 cm... Fast du kan ju hävda att det är pga mig som du nu kör långsammare. Det har säkert inget att göra med att du inte kört cf utan dips, marklyft och pullups i en månad... ;)

David Englund sa...

Alltså med långsammare tempo i amrhävningarna menade jag inte sämre tid p ådem, utan inte lika snabba och explosiva repetitioner.

Jonna sa...

hmmm... får inte ihop ekvationen. Långsammare, men inte sämre tid? Kontrollerade kanske är det du menar ;) Ses sen!