onsdag 24 september 2008

Mycket pullups!

Visste inte riktigt vad jag skulle köra idag. Har inte känt mig helt 100 idag, men så går det när det är mycket jobb och mindre sömn. Så jag tog det ganska lugnt, egentligen var jag sugen på Nicole men man måste faktiskt lyssna på kroppen ibland. Så det blev pullups, max antal minuter med 1 första minuten 2 andra o.s.v.
Blev 16 min totalt, nöjd då jag tidigare bara klarat 15 minuter. Lyckades dock köra upp handen lite sista varvet, irriterande!
Sen blev det lite hang powersnatch övning, ville bara se om handleden pallade. Gick utan några som helst problem. 35 kg blev det som tyngst. Får väl också hoppa på BW snatch tävlingen!
Avslutad med lite HSPU på paraletter, vågade inte gå ned med pannan i golvet, men gick iaf ned med händerna till öronen. En 5:a och en 4:a blev det, usch vad tungt det var! Ska se om jag kan få upp filemn på 4:an sen.

Inga kommentarer: