fredag 3 oktober 2008

Bra OHS, mindre bra C&J

Har inte kört OHS på ett tag, tror det var Nancy senast någon gång i Juni. Skulle se om handleden klarade av lite tyngre vikter.

5x40
5x50
5x55
5x60

Sedan eftersom jag vägde 1,5 kg mindre imorse än vanligt så var jag tvungen att testa BW OHS
3x67,5kg

Hade nog klarat mer, men vågade inte då jag inte hade dumpvänligt golv, en femma hade jag nog kunna dragit.

Sedan körde jag gårdagerns wod nedskalad till 50 kg, C&J 1 första minuten, 2 andra minuten o.s.v. JAg suger verkligen på det här!
5 minuten tog mig 5:17, alltså klarade jag 4 hela varv, väldigt kass på att dyka in udner stången.

Eftersom jag hade börjat så fint med Core övningar så tänkte jag avsluta med K2E, blev 21 obrutna, sen gav greppet upp.
Imorrn blir det lite klättring!

Inga kommentarer: