torsdag 1 december 2011

Rakt in i väggen!

Armarna ruskigt slitna, tror det var min dampträning i kombination med 500m maxrodd i tisdags som gjorde det, har knappt kunnat räta ut armarna efter det. Benen ganska fräscha dock.

WU
Lite rörlighet, FS 20kg-112,5kg

Träning

A.Max Frontsquat



125kg PR 130kg missx2

125kg inte alltför tungt, ramlade itne ens fram. Bra ökning här 105kg i 1RM vid samma tidpunkt förra året ocg miss på 122,5kg strax innan SM i år.
130kg känns inte helt omöjligt, lite nervös inför lyftet vilket jag gjorde att jag inte hade max anspänning i kroppen, den kommer.

B.Elizabeth

21-15-9 reps på tid av:

Clean(squat)60kg
Ringdips

Tid:7:08min

Ett av de värsta passen jag har gjort i modern tid, Fran-throat 3min in i passet. Låg i samma position på golvet 7min i sträck efter. Tryck i sinus frontalis och blodsprängda ögon efter, fortfarande sönderriven hals.

Vändningarna kändes inte lika bra som mina T&G vändningar i fredags, tror det var för att armarna var ur bruk. Oavsett så var det inte det som var problemet, motorn räckte inte till. Bra start, sen gick det snabbt utför som man ser på deltiderna nedan.

21 clean 21 RD 2:02min
15 clean 15 RD 5:02min
9 clean 9 RD 7:08min

Oj vad kul det kommer att vara att bli metconiserad!

Kosten
12.30 Träning
13.15 Brownie,vispgrädde,ananas
15.20 Kvarg,bär,nötter,linfrön,3 ägg,morot
19.30 Hamburgare,grönsaker

Inga kommentarer: