måndag 29 december 2008

Crossfit.com igen då!

Tänkte att det var dags att följa wod:arna lite igen så gott det går.

Complete as many rounds as possible 20 minutes of:
42,5kg Thruster, 5 reps
42,5kg Hang Powercleans, 7 reps
42,5kg Sumo Deadlift High-pull, 10 reps

7 varv

Tog det ganska lugnt, ganska sliten av brist på sömn i helgen(självförvållat, TV-spel)iof så tror jag inte att jag hade klarat mer än 8 varv om jag hade legat i ordentligt. HPC och jag går ju inte riktigt ihop o SDHP var det typ 4:e gången någonsin som jag kör, men man ska öva på det som man suger på.

Avlsutade med lite handstående, tuck planche och advanced tuck front lever/straddle front lever. Straddlevarianten var dock tuff, inte många sekunder där.

Får se om jag kör Michael imorrn, det är ju itne den roligaste wod:en.

Inga kommentarer: