söndag 20 september 2009

Helt klart över förväntan,"Fit" idag också alltså!

Airsoftade igår.Spelet gick det riktigt bra i omgång 4 av 5 då Roccaforte och Bello tog hand om hela det andra laget på egen hand, riktigt bra teamwork.

Hukgående och krypande i 6 timmar ger en speciell trötthet och träningsvärk i kroppen och rosévin på det bäddade inte för att jag skulle vara stark idag.

WU
500m rodd 1:51min(Lite bättre på att ta det lugnt på uppvärmningen iaf)
Lite övningar med kvastskft och så.

Teknik/Uppvärmning

Powersnatch
3x40kg 3x40kg 3x43kg 3x45kg

Sedan dags för passets stomme

Backsquat
6x5 100kg PR

Gick riktigt lätt, var inte ens segt någon rep. PR för att jag endast har gjort 5x5 tidigare på den här vikten.

Avslutade med en nedsalad variant av gårdagens pass

For time:
15 Handstand push-ups
1 L Pull-up
13 Handstand push-ups
3 L Pull-ups
11 Handstand push-ups
5 L Pull-ups
9 Handstand push-ups
7 L Pull-ups
7 Handstand push-ups
9 L Pull-ups
5 Handstand push-ups
11 L Pull-ups
3 Handstand push-ups
13 L Pull-ups
1 Handstand push-up
15 L Pull-ups

Tid:13:55min PR

Lömskt pass, HSPU inga problem idag. Gick däremot rakt in i väggen på L-PU. Fick bryta dem i 2or och 3or de sista 3 seten.

Kosten
13.30 Kaffe med gammeldagsmjölk
15.00 Träning
17.00 Brownie,vispgrädde,morötter
20.00 Kyckling,olika rotfrukter och grönsaker i ugn.

3 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Du äter ju inget, människa

David Englund sa...

Det kallas kaloribalans fetto ;)

Martin Altemark sa...

Jag är gammal. Jag behöver tröst.