torsdag 17 september 2009

Lite "Fit" idag kanske?

Kändes som att jag hade sovit under en lövhög hela natten när jag vaknade. Var lite tröttare än när jag gick ochla mig på kvällen innan samt inget tryck i kroppen. Visade sig att det gick rätt bra ändå!

WU
500m rodd 1:47min
Kvastskaftövningar

Snatch balance

3x2 40kg

Inget tung vikt, mer för att jobb in en extra djupoch tight landning.

Shoulderpress

5x3 62,5kg

Det är den här delen som jag är mest nöjd över, trodde inte att de skullegå som jag kände mig idag. Men det gick, och alla set igenom dessutom!

Backsquat

6x2 100kg

Lite flås ville jag också få in så att jag kunde vakna till.

Reversed Fran eller Elizabeth Light

21-15-9
Hang Powerclean 50kg
Pushups



Tid:4:11min

Hur tänkte jag nu egentligen, ville få något som inte påverkade morgondagen inplanerade "Helen". Underarmarna brann efter den här, bra där!

Kosten

13.45 Träning
15.00 Brownie,vispgrädde,rotmos,fläsklägg,vitkål
21.00 Fläsklägg,rotmos,brysselkål,chokladproteinpudding på gammeldagsmjölk,vispgrädde,kokosflingor, ost

Inga kommentarer: