tisdag 26 februari 2013

Bättre än förväntat!

Åkte på en rejäl matförgiftning i söndags natt. Kramade toalettstolen och låg och hade frossa hela natten. Vilade måndagen, men fick knappt i mig någon mat. Hungrig men absolut ingen aptit.
Tidagare gånger näår jag har kommit tillbaka från sjukdom har jag varit vek, var det jag fruktade idag.

Träning

A.Snatch

75kgx2x5

Konsekvent ryckpass utan missar. Dock har jag stört mig på min placering av stången över huvudet på senaste och det är den jag har försökt fixa till. Med hjälp av Peter och hans nya platta, lyckades vi bli uppmärksamma på något som jag har missat på senaste. Jag niger under stången och får inte bak höften ordentligt som jag fick förr.
Hmm, fokus i fortsättningen, var ju det som gjorde att jag tog 90kg i somras.

B.Frontsquat

105kgx3 110kgx3 115kgx2

Allt utan bälte, kände mig inte så stark i låren dock. Ska bli trevligt med en böjperiod som startar på måndag.

C.Thrusters och PU teknik.

D.Lite ringarmhävningar, vanliga armhävningar och band pullaparts.

Inte ett dugg svagare än förväntat, jo kanske frontsquaten men det är inte så farligt, vet att jag är stark där igen nästa pass.

Inga kommentarer: