torsdag 12 juni 2008

Avbrutet pass

Seven rounds for time of:
10 One legged squats, alternating
12 Ring dips
15 Pull-ups

Körde as rx'd bortsett från att jag hade böjt ben i mina pistols( Jag e patologiskt stel i mina hamstrings) däremot hann jag bara med 5 eller 6 varv( jag får jämföra och kolla med Martins tid imorrn och se hur många varv jag hann med, vi är ganska jämna) 18:20 min. Jag är en tidsoptimist och fick bråttom till en klient. 5-6 varv är ganska good shit i träningsväg ändå.
Kom dessutom på att jag är stakare i ringdips om jag har pronerade händer istället för semipronerade. körde nästan helt obrutna 12:or!
Kom på en sak, fick tejpa om händerna samt byta byxor under själva passet, så troligtvis var det bara 5 varv jag hann med. Ska alltid anteckna när det är mer än 3 varv, tror att man har tid o tänka när man kör på för full gas...

Inga kommentarer: