tisdag 3 juni 2008

Kass på OL

Började köra dagens wod 10 st ettor hang power clean. Startade på 50-60-70, kände mig stark, hamna lite ur balans på 70 kg, men kände mig stark ändå. Dagens mål var ett PR på 80, har satt 75 som mest. Tänkte inleda med en på 75 kg innan jag agv mig på 80 kg. Missade första på 75, missade andra på 75, tänkte tredje gången gillt o missade den med! Gav upp efter det. OL är väl helt enkelt inget för mig.
Hängde lite i ringarna efter, blivit heltänd på muscle-ups. Körde lite olika varianter, dead hangs, grodkipp och fulla-kasta-sig-bakåt kippar. Alla kändes bra, och var ungefär lika tunga då jag har problem att hålla kvar mitt falsegrip efter ca 3 MU. Börjar jobba upp lite MU vana iaf, så den den av passet kändes bra.
Dessutom insåg jag hur förvirrad jag e! Såg nu på kvällen att det var hang poxer snatch, jaja, får väl ta igen det i veckan.

Inga kommentarer: