söndag 15 mars 2009

Första rycken på länge!

Hade inte tänkt träna idag, då jag fick rulla ur sängen imorse p.g.a. de 405 situpsen ifredags. Bröst och lats inte mycket bättre än magen.
Fast det blev lite träning iaf.

Snatch balance 5x2 40kg

Evigheter sedan, kände lite på tekniken. Tänkte att det var en bra idé att jobba upp sittet lite,innan själva rycken.

Snatch 2x40kg,2x40kg,2x40kg,2x45kg,2x50kg(PR)

Vet inte när jag ryckte senast, hade bestämt för att lägga det på is tills rörligheten hade blivit bättre och det har den ju blivit nu. Lyckades få iväg en 2:a på mitt tidigare 1RM.

Frontsquat 3x5 80kg

Det här var tungt, undrar om det var alla ryck innan som tröttad ut mig.

Ringpullups 2x5 30kg

För lågt räcke att hänga upp ringarna i, gick åt h-lvete att köra viktat, dessutom hr jag aldrig kört viktadepullups i rngar förut. Så det fick istället bli:

3x5 Chest to rings L-pullups

Kosten

12.00
kvarg,bär,linfrön,nötter,morötter

15.15
vassledrink
brownie,vispgrädde
kallrökt lax, morot

19.00
ryggbiff,brocolli,vitlöksmör(persilja,smör,kokosfett,vitlök)

Inga kommentarer: