tisdag 24 mars 2009

Rakt in i väggen!

Vaknade tidigt imorse, fortfaande helgen som spökar. Var så trött att jag mådde illa, började bli hungrig också ca 2 timmar innan passet, kunde alltså inte bli bättre. Just det ja, ännu mer träningsvärk idag efter "Murph"

Började lite lätt

Pullups chest-to-rings 32kg 3x3

Sen valde jag att ta till en riktig väckarklocka, slängde in eliabeth

21-15-9
Squatcleans 60kg
Ringdips

Började första rundan, blev iktigt tungt redan efter 6 vändningar Rolig start.

I början av runda 2 var jag nära att bryta, aldrig brytit ett pass förut p.g.a. att jag tycker att det har varit tungt. Jag bestämde mig istället för att köra långa pauser mellan "seten" istället och ta det i lugn takt.

Även fast jag körde lugnt fick jag lite dimsyn under de 3 sista vändningarna.

Alla ringdipsen förutom sista rundan kördes okippade

Tid:16:55 min PR

Kul att få in ett PR, här kan det nog klippas några minuter vid goddagsform.

Kosten

15.00
Träning

15.40
Vassledrink
Brownie,vispgrädde

17.45
Kvarg,bär,nötter,linfrön
3 ägg morötter

21.00
9 st små lammkotletter
brocolli med fårost
en stor sked mandelpasta

Inga kommentarer: