torsdag 19 mars 2009

Maraton-pass

1,5km löpning

Squatclean
2x60kg,2x65kg, 2x70kg, 2x75kgPR, 2x77,5kgPR (film)



OHS
3x5 60kg
Mest för att få lite neuronal samt proprioceptorisk anpassning. Måste ju komma igång litem OHS om jag ska ta 15 på kroppsvikten i år. Varvade med lite olika frontlever-varianter.

Backssquat

2x5 100kg
Var tvungen att testa backsquats med mina lyftardojjor, då jag inte har gjort det innan. Kändes konstigt. Jag tror jag kommer fortsätta med min fem-fingrar.

Varvade backsquatsen med viktade ringdips

5x16kg,5x20kg,5x24kg Film



1,5km löpning

Får se om det blir murph eller något annat kul nu på lördag.

Just det ja, vikten stod på 68 pannor imorse så semestervikten är borta. Försvann lika fort som den kom.

Kosten

12.00
Träning

13.30
vassledrink
strömmingsflundror,potatismos,rivna morötter

17.00
brownie,vispgrädde,kiwi

21.00
ryggbiff,brocolli,vitlökssmör

5 kommentarer:

Bear sa...

Starkt, men du borde lägga på lite musik, som det låter nu är det inte safe for work ;)

David Englund sa...

Jag har nästan precis lärt mig att lägga upp filmer på youtube. Lägga på musik, måste mna inte ha utbildning för det? ;)

Jonna sa...

Bra jobbat, men du lär kunna ta betydligt mer när du får till höftextensionen. Är ett helt gäng grader ifrån max i bägge frivändningarna vilket ju som du vet innebär att du förlorar hur mycket kraft som helst ;)

David Englund sa...

Tack för kritiken, tänkte inte på det faktiskt. Kollade mer på tajming av 2.a draget, fast du har helt klart rätt. Lite mer höftextension så kan jag nog få upp lite mer vikt!

Jonna sa...

Absolut!!
Lycka till!