måndag 2 mars 2009

Äntligen sub 10!

Helen

3 varv
400m löpning
21 KettleBellsvingar 24kg
12 pullups

Tid:9:46 min PR

Var tvungen att köra passet innan frukost, och märkte redan på första rundan atrt jag inta hade energin på topp. Har inte ätit så mycket som jag borde i helgen.

Tanken var att hålla 1:24min/400m på löpningen, det var bara att glömma. Hamnade runt 1:36-1:40.
Svingarna gick bättre än vanligt, bröt sista rundan 14-7 endast p.g.a. klent pannben.
Pullups bröts sista rundan 6-6. Lite läskigt sista repsen då greppet nästan gav upp.

Helen e ett av de passen som blir värre och värre för varje gång som jag kör det. Hemskheterna startade redan efter första varvet den här gången.

Kosten

15.00
vassledrink,torkade aprikoser
knäckebröd,makrill,ägg

17.45
kvarg,nötter,linfrön,bär

21.30
extralagrad appenzeller, päron
stor omelett med ost och skinka. morot och tomat

3 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Skönt! För extra härlig underarmsträning kör vikingvarianten. Bränner dödsskönt i underarmarna :)

Förresten, prova att lägga till www.crossfituppsala.com igen (om du vill). Funkade tydligen för Björn nu.

Bear sa...

Bra jobbat, testade as rxd idag för första gången, det är väl egentligen bara första löpningen som man har någon vettig fart. OPTs sub 7 känns väääldigt avlägsen :)

David Englund sa...

Om jag inte skulle ha fullt ROM på alla mina pullups, skulle jag lätt ta den sub 7 min;)