lördag 4 april 2009

Brunch

Dagens pass skulle egentligen ha varit:

Hang power clean and jerk 1-1-1-1-1-1-1 reps

Gjorde om det lite för mina mål istället, så det fick bli squatclean med jerk

60kg-70kg-70kg-70kg-75kg

De här vikterna var inga problem alls, kommer nog inte dröja länge innan jag tar mitt årsmål.

Sen var tanken att det skulle bli lite snatch balance, gjorde några lite ostadiga på 50kg, men kroppen ville inte riktigt här. Kanske var Nancy som spökade lite?

Deadlift

4x120kg,6x110kg

Ganska nöjd med de siffrorna efter alla tidigare drag.

Lite L-sit, har inte varit hög prio på det. ca 3x15 sek blev det, det är ju alltid en början.

Dagens träning var lite stressad ddå vi bara hade ca 40 min på oss, samt det blev inte samma fokus som när jag tränar själv.

Kosten

12.30
Träning

13.30
vassledrink på gammeldagsmjölk och kakao, färsk ananas.

14.30
Brunch på kvarnen, här fanns det mycket gott.
För min del blev det:
Lufttorkad skinka, mozzarella och körsbärstomater,oliver och fetaost,ceasarsallad,gubbröra på kavring,skagenröra, räksallad.
Revebnsspjäll,kycklingklubba,äggröra,bacon,lite olika sillsorter med färskpotatis.
Våfflor med vispgrädde och bär(missade våffeldagen)äppelpaj med vaniljsås och lite kladdkaka.

16.30
2 öl i solen på uteserveringen vid Medis.

20.30
Något lätt, fortfarande rätt mätt efter brunchen.

Inga kommentarer: