fredag 28 oktober 2011

Stackars händer...

Framsida lår läskigt trasiga idag, minns inte senast benen vek sig under mig dagen efter mycket böj. Fick gå nedför trappan till undervåningen sidled idag...

Wu
DU's,OHS,PC 40-65kg, Kippsvingar, BF-PU, CTB-PU,TTB,BJ.

Träning

A.Powerclean+Hang Powerclean

75kgx5

Bra med lätta vikter, kan fokusera på att rätta till brister i utförandet. Blev väldigt bra och explosivt.

B.Snatch Deadlift

85kgx3x3

Bra fart med bibehållna vinklar, check!

C.Clean Deadlift

115kgx3x2

Kändes stabilt och bra, inte samma fart som SDL, men draget från backen brukar å andra sidan gå långsammare för mig i vändningar än i ryck.

D.Deadlift T&G

115kgx15

Ganska lätt, började bli tungt de 2 sista lyften.

E.3RFT:

15 CTB-PU
30 Boxhopp 60cm

Tid:6:32min

Är så himla kass på CTB-PU, körde vanliga kippar idag då det var länge sedan jag körde dem. Boxhoppen tog väldigt lång tid, svårt att hoppa utan framlår.

F.TTB 20x3 60s vila

27s 1:02min 1:28min Tot: 4:57

Svårt med TTB efter 45 CTB, händerna fick sig en ordentlig törn efter dagens pass då det bara var massa drag och lyft. Manikyr hela helgen it is!

Kosten
13.30 Träning
15.00 Brownie,vispgrädde,2 morötter, 3 ägg, 1 äpple.
19.00 700g grillad entrecote, rödvinsås, stor blandsallad med avokado och andra läckerheter. Lite potatisgratäng och rödvin.

Inga kommentarer: