torsdag 21 juni 2012

Ett litet PR iaf

Fortfarande inte ordentligt med sömn, hoppas på bra sömn under helgen så att jag slipper vara lika sliten inför passen nästa vecka.

WU
Dynamisk rörlighet,OHS,FS, Jerk 20-90kg, Snatch PP 60-70kg

Träning

Pass1

A. Jerk



102,5kgx3 3RM PR 92,5kgx3x2

Kände att jag hade bra driv och var snabb under på 90kg, så varför inte testa ett nytt 3RM. Efterpress på sista dock. Blev dock helt utladdad och kom helt av mig inför de andra seten.

B. Snatch Pushpress

80kgx3 95kgx2 85kgx3 90kgx3

Lite greedy och tänkte testa ett nytt 3RM här också, men som sagt laddade ur mig lite för mycket på jerksen.

Pass 2

A.OTM i 10min Backsquat 103kgx5

Väldigt trött i låren innan, var tvungen att sitta ned en stund innan träning.
Ljumsken nöp lite första seten, sen blev den bättre. Kändes toktungt vid 4min, jag trodde att det aldrig skulle gå, men sen blev det inte tyngre.
Bra kontakt med sätet idag, kanske finns hopp ändå.

B. 10-1 obrutna strikta toes to bar

Kom jag ut i svank=No rep

Magen brände som fan, och jag tänkte nästan lägga ned efter 10-9-8. Bet ihop och körde klart ändå, dock missade jag tiden lite blev klar mellan 5:30-5:50min.

Körde den här delen istället för viktade PU och hantelpressar, då jag är sliten efter PU och pushups från i tisdags.

Kosten
10.45 Träning
11.25 Brownie,vispgrädde, 2morot
13.45 Träning
15.00 Vitargo,kycklingcurry,ris,grönkål,isländsk saltlakrits,pristur
19.30 Kvarg,bär,nötter,linfrön,kakaonibs



Inga kommentarer: