tisdag 26 juni 2012

Ingen redline idag inte!

Kroppen fortfarande i bra skick, känner inte av axeln från igår, men att jag kände av den är ett tecken på att jag ska vara försiktigt med den.

Wu

Lång WU, lite dynamisk rörlighet, lite DU, några set bj, T&G DL 40-72,5kg, rodd och lite ångest på det :)

Träning

A.Christine

3 varv på tid av:

500m rodd
12 BW-marklyft 72,5kg(Ja,tyvärr väger jag inte 70kg längre)
21 boxhopp 50cm

Tid:8:26min PR(senast 9:13min)

Var så rädd innan att jag skulle gå in i väggen som vid Helen senast då de är rätt snarlika pass. Tog det bara lugnt idag rakt igenom och det blev inte jobbigt förrän på sista rodden då pulsen började gå upp ordentligt. Sista boxhoppen kändes en del i framlåren(suprise suprise) men då var det bara att bita ihop. Riktigt nöjd med resultatet då jag är i en styrkefas nu.

B1.Smal bänkpress

75kgx5,5,10

B2.Strikta toes to bar

3x10

Beachträning javisst! :) Svag i magen, brände ordentligt, krävdes mer pannben att slutföra de här seten än christine.

Kosten
10.30 3 ägg, 2 morötter
14.00 Träning
15.00 köttfärssås,sötpotatismos,1 en av björks muffins,brocolli, 2 morötter
19.00 Kvarg, massor av olika bär, mellanmål från hollistic i samt linfrön.

Inga kommentarer: