fredag 23 oktober 2009

För lite tid...

Äckligt lite tid över idag. Enda luckan jag hade idag var 50min lunch och då skulle jag ta mig till gymet på den tiden.

Wu

Löpning till gymet

Träning

40-30-20-10

Ringdips
Toes to bar
Boxjumps 52cm

Tid:22-23 min(Glömde stoppuret, fick ta tid med väggklockan)

Tanken var att köa strikta ringdips rakt igenom. Inledde med 25 obrutna strikta. Biceps ned till ring. Det skulle jag inte ha gjort. För att hinna klart så var jag tvungen att börja kippa efter det. Blev ändå 3-5 i stöten.

Lärde mig en läxa från ringdipsen till toes to bar. Bröt innan fail, de blev tuffa ändå.

Boxjumps körde jag obrutet med nedkliv från varje, alltså rätt lugnt tempo.

Hann iaf tillbaka i tid precis.

Kosten
12.25 Träning
12.55 Brownie,2 äpplen
17.00 Chokladproteinpudding,jordnötter,cashewnötter,kokosflingor
20.00 Kantarelltoast, Rostbiff,timjansky,potatisgratäng,fetaostsallad,äpple/blåbärspaj,vin och lite drinkar

Inga kommentarer: