torsdag 1 oktober 2009

Man ska alltid prestera!

Väckt ett antal ggr inatt av kattungarna. Ont i hela kroppen av trötthet när jag vaknade.

Kroppen kändes inte bättre under uppvärmningen heller. Rodden var tung och axelpressarna på 50kg kändes tunga de med. Fick lite hopp när 60kg inte kändes tyngre än vanligt iaf.

WU
7,5km inlines(bilen är på service)
500m rodd 1:52min
airsquats,frontsquats,vrängningar,enbens raka marklyft
Shoulderpress 20-60kg

Shoulderpress

5x3 65kg PR


Set nr.2

Ja, vad ska man säga, det här gick ju hur bra som helst.

Backsquat

6x2 100kg

Hang powerclean

5x50kg,5x55kg,5x55kg,5x60kg,5x65kg

Första setet på 55kg kändes inte helt rätt så det fick göras om. Resten av lyften gick bra förutom sista reppen på 65kg som jag fångade med lite för bred fotisättning.

Kosten
13.00 Träning
14.00 Brownie,vispgrädde,2 morötter,1 äpple
16.00 Stor omelett ala Bello gjord på 4 ägg, kvarg,lök,brocolli,ost,kiebasa och valnötter.
19.00 1/2 kyckling+1klubba,coleslaw

2 kommentarer:

Jon Ivmark sa...

Knäppt starkt! Men precis som Joel så borde du ta bort ordverifieringen...

David Englund sa...

Det gick så bra att jag var tvungen att se efter om det var rätt vikt på stången efter varje set :)
Sådärja Jon, nu ska ordverifieringen vara ett minne blott! Hoppas du förlåter mig...