fredag 27 november 2009

Annie

Sov lite inatt, men trots det var inte kropen särskillt sliten av gårdagens träning. Kände givetvis av det, men inte mer än vanligt. Kropen börjar komma igång lite igen helt enkelt.

Hoppade gårdagens mainsite pass och ersatte det med ett snarlikt då jag inte hade tillgång till en GHD-bänk.

"annie"

50-40-30-20-10

Doubleunders
Situs

Tid:22:39min

Inte direkt missnöjd, visste ju att det skulle bli någon liknande tid. Enbart DU tog ca 15-16min. Jag hade fel igår,vissa DU går det 6 singelhopp på tydligen.

SU oankrat,likalångsamma som vanligt men inte tunga.

Tappade 1 minut då det var en skolklass som skulle ha gymnastklektion, så jag var tvungen att flytta på mig och mattan.

Kosten
13.10 Träning
13.40 Brownie,vispgrädde,apelsin
17.30 Fläskarrë,skysås,brocolli
20.00 Avocado,sashimi,wasabi,soya

6 kommentarer:

Richard sa...

Jag tycker du och Joel skriver om dom där browniesarna i var och vartannat inlägg. Vad är det för brownie mån tro? Är den på något sätt "nyttig" så man kan äta den varje dag? Vill du i så fall dela med dig av receptet? : )

Joel Krigström sa...

5-6 portioner brownies i veckan blir det för min del. Helt perfekt efter träning och man håller sig mätt länge. Går snabbt att få i sig och perfekt att ta med. Jag låter som en reklampelare va? 1 portion har ca 20g kolhydrater, 45g protein och 25g fett. Lite osäker på de exakta siffrorna. Med vispgrädden till blir det ytterligare 20g fett.
Mmmmm...

Bear sa...

Hahahaha, en annan (jag alltså) är ju en sån DU-ninja att jag klämmer av det där på 17-18 min!

rackempackem sa...

det här måste ju vara det ultimata hundpasset för dig? kul. DU's ger med sig ganska snabbt men man måste vara sjukt envis i början och det leder till en vidrig massa frustration. sedan är det som en ketchupflaska- det mesta kommer på en gång.

eller så kan man ju strunta i det iofs.

David Englund sa...

Rickard:Du kan absolut äta den varje dag. Här är receptet:http://yogamanchris.wordpress.com/2009/07/21/crossfitdaves-halsobrownie/

Bear: Min tid var nog mer 21:39min, jg torskade typ en minut när jag fick gå ut ur salen, så så illa var det ju inte :P
Jag längtar tills den dag jag kan bli som du :)

Load:Jo, absolut finns inte mycket värre pass för mig. Jo, kanske gör 100 dl 100kg på tid, varje gång du bryter måste du köra 50 DU.

Jag tycker DU är ett bra substitut för löpning, inget mer. Bra att behärska, men jag ser ingen poäng i att bli proffs på dem.

Med det vill jag säga när den där ketchupflaskan kommer då komemr jag vara ganska nöjd med dem.

Tack för uppmuntran!

Einar sa...

keep up the good work!
Du kommer til å knuse "annie" når du får kontroll på DU!

PS. Brownien er fantastisk! spiser den etter hver trening! Avhengig!