måndag 14 mars 2011

Snabb träning+sen stor middag

Kroppen givetvis påverkad av gårdagen, men inte så farligt som förra veckan. Delad träning idag då en klient kom 1 timme för tidigt och jag offrade snällt en bit av min träning för henne :)

WU
Dynamisk rörlighet, AMRAP 20 UB DU 3min 4 varv helt ok, 4x10 60cm BJ, Smala OHS, snatch drop, FS.

Träning

Pass 1

A.3x2 hang snatchhighpull+ 2 hang musclesnatch 30kg

1 min vila mellan varje set. Har börjat få in bra hur jag ska fördela viktbelastningen över fötterna under lyftets gång. Sämre att jag har börjat dra tidigt med armarna.

B.Clean&Jerk

62,5kgx2x3 67,5kgx2x2 72,5kgx1x3

1 min vila här med. Kändes stabilt, både vändningarna och överstöten. Svettigt med kort vila.

Pass 2

3 varv ej på tid av:

20 hollow rocks
20 snabba GHD-situps (tog cirka 42-45s per runda)

Har blivit snabbare på dem, om jag inte känner av magen imorgon så är det ett bra tecken på att jag har byggt upp min tolerans för dem.

Kosten
14.30 Träning
15.30 Brownie,vispgräde,apelsin
16.30 Träning
16.50 3 ägg, nötter, 2 morötter
22.30 600g oxfilé, 200g fläskfilé, potatisgratäng, rödvinssås,haricoverts,brocolli, 1 apelsin

3 kommentarer:

Jonna sa...

Fattar inte hur du får i dig 800 g kött! Det är liksom en hel stek!! Får Marina något att äta alls?

Anonym sa...

Så larvigt, jag kopierar INTE din träning. Dock körde jag 5ggr20 speedGHD idag, 35s som snabbast.. ;)
Nu börjar det likna nåt på matfronten!

David Englund sa...

Jonna:Och då var jag ändå tvungen att lägga band på mig själv och inte ta en tredje backning, på riktigt alltså :) Marina får sitt, det får mitt matkonto också!

CHris:Haha, jag börjar se de tendenserna, i dag var det dock tvärtom.