måndag 21 mars 2011

Välbehövt återhämtningspass!

Lite sömn natt men tycker att gårdagens hyfsade matintag borde uppväga det. Kände mig rätt kraftlös idag ändå.

WU
Dynamisk rörlighetsträning, OHS 20kg, Clean 30-50kg.

Träning

A.Musclesnatch 30kgx3x3

Gick bra, drog nära kroppen och snappade tillbaka knäna bra.

B.Clean&Jerk 72,5kgx2x5

Vändningarna kändes ganska tunga, slarvade tekniskt första vändorna, så går det med för lite uppvärmning. Överstötarna kändes ok och lätta.

C. 1 min totaltid L-sit 27s PR 13s 10s 10s

D. GHD-situps 15x3 1min vila

Kosten
15.30 Träning
16.20 brownie,vispgräde, 2 morötter
18.20 kvarg,bär,nötter,kiwi,morot
20.00 köttgryta med morötter och mozarellasallad.
22.00 strutschorizo med paprika,purjolöksomelett gjord på tre ägg. En bit av en jordnötsbar som inte smakade jordnöt. 1 kiwi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra L-sit! Tror faktiskt 27s var precis vad jag klarade över paralletterna förra året..

David Englund sa...

Tack, ska nöta dem mer frekvent nu! Kör dem dock på knogarna, men 1 min ska tas(årsmålet)