söndag 3 mars 2013

Äntligen tangerat ryck och DNF-Fran

Kaotisk vecka,extremt dålig sömn och en snuva på det. Matförgiftningen i början av veckan gjorde nog inte allt bättre heller..

Träning

A-Ryck

40kgx3 50kgx3x2 60kgx3 70kgx2 75kgx1 80kgx1 85kgx1 90kgx1 92,5kg miss

Väldigt bra analyserat häromdagen angående mina ryck, att göra som jag gjorde i somras. Starta mer på framfoten och hoppa ned direkt i en knäböj, aldrig glömma det igen.
Allt lätt, t.o.m. 90kg, inga missar upp dit. Miss på 92,5kg för att jag tvekade i sittet, typiskt mig dock att inte fixa en vikt första gången jag testar den.

B.Fran

DNF

Kände att det var något problem med mina thrusters redan på 21 varvet, inget tryck i botten. Kändes som att jag var dåligt återhämtad från träningen i torsdags.
PU bättre än förra gången dock, kunde andas igenom dem idag.

C.Parallette-armhävningar

2x8

D1.Sittande hantelpress

18kgx8x3

Bara för genomblödning och aktivering, ren prehab.

D2.Backextensions

3x15

Egentligen samma syfta som hantelpressarna, samt så känns de som att jag får bra aktivitet i sätet av dem.


Inga kommentarer: