söndag 9 augusti 2009

Ingen bra träningshelg

Lördagen
Hade en konstig känsla i kroppen, eller i ögon och bihålor rättare sagt. Typ täppt oc svidande ögon, som allergisymptom fast jag inte är allergisk(kanske har blivit?)

Började med:

3x
L-sit 15 sek
Handstående 10 sek

Inte bra på något av det, behöver öva. Tröttnade dock här och skulle testa Jons Got Abs.

Gjorde 21 KTE och 10 GHD-situps sen började bänken flytta sig under mig, försökte stabilisera den med viktplattor men det ville sig inte. Blev less och var klar för dagen.

På kvällen var det 20årsfest för min lillebror och min kusin så där slank en hel del ljust öl ned. Blev rätt sent också.

Söndagen

Festen dagen innan grundade inte för så bra träningsförutsättningar, men känd mig inte "allergisk" som jag hade gjort på lördagen.

Snabbt teknikträningspass

5x5 Deadlift 100kg

Tekniken kändes bra, dock kändes det lite småtungt.

S-mynt, Texas knockoutburger och popcorn på kvällen.

Funderar på att följa Joels exempel och straffa mig med Barbara imorrn för helgens leverne.

Inga kommentarer: