måndag 18 juli 2011

Klart jag fick skylla mig själv!

Så medtagen som förväntat efter gårdagen, givetvis benen värst, förhoppningsvis inte lika illa som vid de där 100 OHS:en. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå att frontböja tungt imorgon.

WU
DU's(fortfarande dåligt) OHS,FS,15 PU, vrängningar.

Pass1

A.Hang musclesnatch(högt)

40kgx3x3

Gick ok, hyfsat pang, märks tydligt att det är slutextensionen som jag saknar det där lilla extra i.

B.1 clean+1 hangpowerclean+1 powerjerk+1 jerk

40kg 50kg 60kgx3

Vändningarna kändes helt ok, powerjerksen överraskande bra, jerksen bara ok.

Pass 2.

3 varv av:

20 GHD-situps
1 min sidoplanka per sida sista varvet 30 sek med 12kg KB.

Varvade dem med lite rörlighetsträning.

Sen AMRAP situps 1 min 42 st.

Kosten
12.15 träning
12.50 brownie,vispgrädde, 2 paleovåfflor,blåbär
16.00 träning
16.30 kvarg,bär,nötter,linfrön 1 apelsin
19.30 hamburare grönsakaer osv

3 kommentarer:

marcusherou sa...

Lågvolym igen? Vad händer?

David Englund sa...

Jag har ju förklarat det där med hög och lågvolymsdagar ju! Tur att du hålelr reda på mig iaf! :)

När kommer du tillbkaka?

marcusherou sa...

Nääää hö hö hö högvolym!

Jag är i Falun i 4 veckor :(