onsdag 28 september 2011

Tjoho! Vilodag imorgon!

Välbehövlig sådan, framlåren toktrötta och ömma. Ska bli så trevligt med deloaden också som börjar på lördag.

WU
Rörlighet,foamrolling, kippsvingar, FS 20-90kg, PC,FS,PJ 50-60kg

Träning



A.Frontsquat 1RM

100kg 110kg 115kg 122,5kg missx2

Hade inga större förhoppningar, men 115kg gick lättare än vad det har gjort förut så jag var ju tvungen att försöka mig på ett nytt PR.

B."Hammer"

5 RFT:

5 Powerclean 60kg
10 Frontsquat 60kg
5 Pushjerk 60kg
20 Pullups
90 sekunder vila

Tid exklusive vila:10:06min

Grymt bra pass, typ en halv "fran" gånger 5!
Nöjd över min prestation allt obrutet förutom frontsquat, sjukt trötta lår! Mest nöjd med alla PU obrutna och alla PU-set under 20 sekunder.

Kosten
12.00 Träning
13.15 Brownie,vispgrädde,2 morötter,1 äpple, 2 spirulinabollar, 2 ägg
15.45 Pannbiff,rårörda lingon, potatismos, stektlök
20.00 2 apesliner, 1 morot,kvarg,bär,nötter,linfrön

6 kommentarer:

marcusherou sa...

Erik har alldeles för långa "vattenpauser" :)

Vilken grym FS han satte. 140 som papper ju!

Vill ha dina BF-PU!

Håller med, gu va skönt med vilodag!

Anonym sa...

Jefligt bra att köra alla PU UB!! Varför bröt du FS?
Ska nog köra denna på fredag.. :P

David Englund sa...

Mackie:Jepp, jag var på honom på hans sista varv, han var lite gnällig :)

Jepp, sjukt stark i benen, eller sjukt stark överhuvudtaget!

Chris:Hehe, för att de var tunga? :)

Anonym sa...

Asch, de ska nog gå att trycka sig igenom (gillar att äta upp mina ord..). =)

marcusherou sa...

Chris: Du frågade om tid.

TimeToBeat: 8:41

David Englund sa...

Chris:Sluta Cherrypicka, gör "vår" utmaning istället 3RFT 25 burpees/500m rodd!:)