måndag 7 november 2011

Nåja, böjen går ju bra iaf!

Kände av armbågen redan i torsdags, men fredag kväll var den ett faktum. Trodde en hel viktfri helg skulle hjälpa men golfarmbågen var lika illa idag. Värst typ när jag tvättar ansiktet, fast den känns så gott som hela tiden, förbannat.
Bortsett från den allmänt seg och outsövd.

WU
Rörlighet, Ryck.

A.Ryck

Upp till 75kg, 2 missar på 81kg.

Bra med armbågen ur rycksynpunkt, för nu ska jag inte gå över 60-75% och bara nöta hängande ryck med remmar och jobba på både explosionen och dra mig udner stången. För jag är så fördömt långsam på bägge delar. Jag har ökat i styrka sen mitt första 80kg ryck så då är det ju en teknisk fråga tyvärr.

B.C&J

Upp till 100 2 missar på 107,5

Här kändes armbågen av, blir inga mer frivändningar på ett tag. Var inte bara armbågen, som sagt allmänt trött och seg. Dock satt jag under 107,5 men hade för dålig rackning.

C.Backsquat(HB)



127,5kgx3 (3RM PR) 110kgx3x3

127,5kg inte särskilt tungt, absolut inte lätt heller. Eftersom jag är handikappad nu, så ska alla böjövningar bli mest intressant att se vad som det har hänt med efter den här perioden.

D.Frontrackade utfall

65kgx8/8x2 70kgx8/8

Konstigt, 70kg kändes inte tyngre än 65kg. Det blir 70kg alla set nästa gång.

Kosten
11.30 Egenrimmat sidfläsk uppfödd naturligt, 3 stekta ägg, turkisk youghurt med honung och valnötter, 1 apelsin, 1 morot
16.00 Träning
18.30 Brownie,vispgrädde,1 äpple
20.30 samma gris, fast kotlett stuvade kantareller, brocolli

1 kommentar:

marcusherou sa...

Det är trots all böjfokus :)