fredag 4 november 2011

Posterior chain

Kroppen mycket bättre skick än tidigare i veckan, bara underarmarna som fortfarande är lite gnälliga. Fick sova ut i natt, trevligt!

WU
Rörlighet, OHS,FS, broadjumps, Musclesnatch, powersnatch.

Träning

A. 1 powersnatch+1 hang powersnatch 55kgx5

Tekniken satt rätt bra, var tom med snabb på 2-3 av omgångarna. Det jag kan göra ännu bättre, är ännu mer distinkta armbågar.

B.Snatch deadlift/Pull

85kgx3x3

Slarvade lite med att låsa ryggen på första setet, bättre sen. Ska bli väldigt kul att rycka den här vikten.

C.Clean deadlift

115kgx3x2

Kändes stabilt och ganska vändningsvänligt.

D.Marklyft T&G

120kgx15

Check! Håller mig fortfarande till 15 reps, dock var de 4 sista lite tunga idag jämfört de 2 sista senast.

E.på tid:

50 DU

3 Rundor: [ 7 MU + 15 BroadJump 180cm ]

50 DU

Tid:6:45min

Riktigt drygt att hoppa utan posterior chain, skulle nog vara lika drygt att hoppa annars också.
Första DU bra, andra höll jag på att få en kris mellan 10-20 reps, rev 4ggr där, sen UB i mål.
MU tyngre än vanligt, 7, 4-3, 4-3

F.På tid: 3 x [ 20 TTB, vila 60s ]

26s 45s 1:35min Totalt:4:46min

Rakt in i väggen på sista, och jag som trodde att jag skulle hålla då tog det lugnt på första. TTB är en goat har jag insett.

Kosten
11.30 Träning
13.00 Brownie,vispgrädde,3ägg,1 äpple,1 apelsin,1 morot.
17.30 Dillkött,potatis, brocolli,morot, mammas toscapaj(glutenfri såklart)

Inga kommentarer: