fredag 27 juli 2012

Felpaceat

Känner knappt av benen idag, börjar vänja mig, jag tycker 18x127,5kg borde kännas.

Träning med Tudor, Pyssling Jannice och hennes kompis Hanna

A. AMMAP 6min Löpning

Resultat:1660m

Dags för 6min test, hade en plan att ligga på ca 3:25min/km rakt igenom och hålla det. GPS:en på klockan var dock seg att visa tempot så första minuten avverkades i 2:50 tempo. Kände att jag drog på mig lite syra efter det så jag var tvungen att dra ned tempot rejält mellan minut 2-4min för att det inte skulle bli ett rent laktattest.
Inte särskilt trött efter, ganska normal andning ca 40-50sekunder efter loppet. Ska göra om testet och lite på min egen fartkänsla på tisdag så jag får ett riktigt testvärde att basera min träning på.

B.Jannice är gammal OS-gymnast så det var ju perfekt tillfälle att öva handstående i solen. Fick till spänningen i krum i hela kroppen för första gången idag i handstående.

C.800m löpningx2 3min vila

2:54min 2:53min

Har haft problem med de här, men idag gick det bra. Löpningen verkar ha släppt lite.


Inga kommentarer: