tisdag 11 september 2012

Inte lika farligt den här veckan

Lätta förkylningskänningar idag, lite kliande ögon och kanske lite snörvlig, dock så pass lätta symtom att det helt enkelt kan vara för lite sömn också.

Ganska medtagen av gårdagens CNS-krävande pass, trött i trapz och ES.

Träning

A.Smal Bänkpress

91kgx3,3,4

Progression med 1kg, höll mitt vanliga tempo. Helt OK

B. 

3x
7 BF-CTB-PU
5m handstand walk

vila 2min


500m rodd sub 1:50min

vila 2min

3x
3 MU utan falsegrip
5 burpees utan armhävning
20m farmers walk 40kg+48kg

vila 2min

500m rodd sub 1:50min

3x
4 clapping pushups
6 wallball 9kg
8 TTB

vila 2min

500m rodd sub 1:50min

Inte alls lika hemskt som förra tisdagen, snabb tillvänjning till hopp och skutt. Underamrar fick mest stryk och MU utan falsegrip är jag riktigt usel på, måste övas upp.
Rodden helt klart värst, var länge sedan jag var så dålig på att ro som nu, klarade 1:50 alla varv dock.

C.Rollouts

3x5

Försöker köra dem lite mer frekvent så jag slipper åka på sådan rejäl DOMS varje gång. Dock inte mycket energi kvar i kroppen här.



Inga kommentarer: