tisdag 9 oktober 2012

Energitorsk

Riktigt dålig form idag, trött efter failsen igår, dålig sömn samt så börjar jag känna av energiunderskottet. Bra dock att målvikten är nådd, då kan jag höja energiintaget lite fram till tävling.

Träning

A.Closegrip Benchpress 21X1

70kgx3 80kgx2 90kgx1 95kgx1 105kg miss

Ville gärna ta 105kg, senast jag missade så var jag närmare, nu var jag i stickingpointen på en vanlig bänk.

B.Parallette HSPU+ sittande hantelpressar

6 HSPU PR 2x18kgx8x2

Nice, nog den lätta kroppsvikten att tacka, kunde korrigera att pressa lika mycket med vänstern som med högern i botten.

C.21-15-9 på tid av:

Wallball 9kg
TTB

3:59min PR

vila 3min

1km löpning

4:20min

vila 3min

15 muscleups

1:57min

TTB ordentligt straffade av trötta rectus femoris från wb, stark mage men klena höftflexorer har jag, måste tränas.

Löpning tung, så jag hoppade över den avslutande löpningen som jag tänkte köra.

MU straffade i latsen av TTB, planen var treor utan falsegrip på den första var 20:sekund, höll i fyra serier.

D.Dynamisk sidoplanka

8/8x2 20kgx8/8x1

Som sagt vek lateralt, bra övning.

E.Enbens höftlyft

8/8x3




Inga kommentarer: