måndag 18 november 2013

Fortsatt lätt förkyld och lite övertränad

Inte helt frisk än, störigt, hostar om nätterna och harmig. Märks på kroppen också, mycket DOMS i lats, ländrygg och baklårsom jag inte borde ha efter lördagens träning. Vill äta mer också, men det får jag ju inte nu i veckan.
Iväg till gymmet vid lunch, otroligt på och taggad efter lite arbete.

Träning

A.ryck med pausunder knä och högt upp på lår

30kgx3x10

Väldigt nyttigt, valde att inte flytta fötterna så jag kunde fokusera på klipp och armdrag.Tom lätt att glömmasaker på 30kg.

B.Ryck, tung singel

50kgx3 60kgx370kgx2 75kgx2 80kgx1 85kg miss 85kgmiss 70kgx1 80kgx1 85kgx1x2 85kg miss 83kg miss

Irriterande,höll på att döpa inlägget till något mindre smickarande om ryck. I en liten dialog med Peter kom vi fram till att jag troligtvis är lite övertränad. Alla ryck upp till 90%kändes fantastiskt bra, så det jag såg och det jag tror är att jag var trött i ryggenför att orka hålla vinklarna inför andra draget. Avlastning under veckan såska det bli bra till på lördag.

C1.Stångrodd

70kgx8x3¨

Ja, behöver dtta mer än pullups, svag i vänster lats/skuldra som sagt.

C2.Kabeldrag för baksida axel

6,25kgx10x3

Tungt, riktigt svag i vänster. Stora framsida axlar, mindra baksidor, symmetrin måste upp.

Det fick räcka för idag, nya tag i morgon.

Inga kommentarer: