fredag 20 februari 2009

Sjuk träningsvärk!

För det första måste jag bara säga, fyfan vad pullupsen igår tog!I Lats, biceps, armveck, underarmar helt sjuk träningsvärk i vanlig ordning. Även bröstet totalrökt, måste ha varit de tvära vändningarna i bottenläget som jag normalt inte gör på pullups som orsakade deet.
Kändes ganska kul med tanke på att det varen del bröst involverat i dagens pass:

For time:
50 Ring Dips
Run 400 meters
50 Push-ups
Run 400 meters
50 Handstand push-ups
Run 400 meters

Tid:19:51min

Tog det ganska lugnt, körde inte vanliga David-stilen o maxa ut det första jag gjorde. Även lugnt tempo på löpningen i mitten, sista 400 m tog jag på 1:12 min.

Körde lite bulgarian ringdips, L-sit och försök till stora korset efteråt när ringarna ändå satt uppe.

Kosten
11.45
Ugnspannkaka,keso,rårördalingon,morot

15.00
vassledrink
brownie,vispgrädde,banan

19.00
Fläskarré,skysås,gelé,brocolli
Gruyere, päron

2 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Smartare taktik än min, men du var ju förvarnad :-)

Bra jobb!

David Englund sa...

Jepp, men fårju inte vara dum ;) Jag är ändå nöjd över insatsen!