fredag 13 februari 2009

Sliten Fran!

Inte lika sliten i kroppen som i onsdags, men ländryggen fortfarande helt körd samt armar, bröst o axlar efter pushupsen o jerksen i ondags. Kände däremot att jag inte kunde banga på Fran igen, var väldigt länge sedan.

21-15-9
Thrusters 40kg
Pullups

Tid:4:30min PR



Fick utföra den på en pullups-stång som har riktigt tjock grepp, inte ok med mina små flickhänder. Därför fick jag bryta pullupsen mer än nödvändigt. Nöjd med dagens thrusters, kanske hade kunnat tryck på lite mer i round 2.

Utvilad, min vanliga pullupstång samt lite mer pannben så tar jag den här sub 4. Nog med ursäkter,upp till bevis helt enkelt ;)

F.ö. så tycker jag att BW Fran är värre,21-15-9 Pullups Burpees

Kosten
13.30
kvarg,bär nötter,linfrön,morot

16.40
vassledrink
köttfärs,grönsaker,gräddfil,ost

19.00
brownie,vispgrädde,ägg,nötter

5 kommentarer:

Jenny sa...

Bra jobbat David! Det såg ju bra ut! Kul att du filmade! Jag satasade på att komma under 4 min men fick en tid på 4.32, PB!

Bear sa...

Jo det ser ut som om du skulle kunna trycka på lite mer i 2:a, men det är å andra sidan svårt att se hur trött man är under "Fran". Bra jobbat, speciellt under thrusters, ordentlig utlåsning osv osv.

David Englund sa...

Ska försöka få med mer filmer, gör det lite roligare för ej insatta att se istället för att läsa hokuspokustext.
4:32 min, då ligger du i lä ;)

Bear sa...

Kollade upp löpsträckan och det var inte alls 4 k bara lite drygt 3.2 km, rätt ska va rätt ;)

Martin Altemark sa...

Riktigt fina thrusters!